Lokalizacja biura – na co zwrócić uwagę?

Lokalizacja biura - na co zwrócić uwagę?

W ostatnim czasie ilość dostępnych powierzchni biurowych – zwłaszcza w dużych miastach, jak Kraków czy Warszawa – znacząco wzrosła. To właśnie m.in. dlatego wynajem lub zakup odpowiedniej nieruchomości należy dokładnie przeanalizować. Mimo że aspektów, które wymagają określenia,  jest wiele m.in. cena czy powierzchnia, to jedną z najważniejszych kwestii jest lokalizacja.

Siedziba firmy jest jednocześnie jej wizytówką. Wybór biura w centrum Warszawy powinien zależeć od takich czynników jak rodzaj wykonywanej działalności, wielkość przedsiębiorstwa czy perspektywy na najbliższą przyszłość (możliwość gwałtownego wzrostu liczby pracowników czy częste spotkania z klientami). Biura w centrum Warszawy wyróżniają się przede wszystkim dogodnym dojazdem zarówno dla pracowników, jak i klientów.

Dogodna lokalizacja – prestiż i pozytywne skojarzenia

Dodatkowo lokalizacje w centrum miast zwykle kojarzone są z prestiżem i wygodą. Jednak, aby móc cieszyć się wyborem najlepszej lokalizacji należy zapoznać się z działalnością dewelopera, od którego chcemy zakupić powierzchnie biurową i szczegółowym opisem zrealizowanych dotychczas inwestycji. Bogate portfolio, wieloletnie doświadczenie skoncentrowane na budowie i sprzedaży mieszkań czy lokali użytkowych to podstawa. Biura w centrum Warszawy zlokalizowane przy Metrze Daszyńskiego, czyli w biznesowy centrum stolicy są gwarancją komfortu. Ponadto:

  • znajdujące się w okolicy ławki sprzyjają spacerom i łapaniu promieni słonecznych,
  • funkcjonalne i przestronne powierzchnie zaczynają się od 650 m2,
  • monitoring i kontrola dostępu gwarantują bezpieczeństwo.

Wracając jednak do lokalizacji biur w centrum Warszawy, to jest to olbrzymia oszczędność czasu na codzienne dojazdy do siedziby firmy. Ponadto po wyjściu z pracy możliwe jest sprawne załatwienie wszystkich spraw – zakupy, odbiór przesyłek itd. Jak widać, wybór biura w centrum Warszawy niesie ze sobą szereg zalet – nie tylko dla pracowników, ale również personelu kierowniczego czy klientów. Dogodna lokalizacja jest gwarancją pozytywnych skojarzeń z firmą.